Gå til Indhold
Log ind på mitNT
  

Er du endnu ikke tilmeldt mitNT, kan du oprette en brugerprofil her.
  • Forside
  • Bus & togtrafik
  • Flextrafik
  • Billetter & priser
  • Trafikinfo
  • Kundeservice

Ny, forbedret selvbetjeningsplatform


Det skal være let og enkelt at benytte Flexhandicap og Flextur.
Tirsdag d. 10. maj lancerer vi en ny, forbedret udgave af vores selvbetjeningsplatform.
 
Vores selvbetjening NT.flextrafik.dk og app´en Flextrafik har været igennem en større forbedring, så det bliver lettere at være kunde i flextrafikken. Udover et mere simpelt bestillingsflow, bidrager opdateringen også til, at vores platform lever op til de nyeste krav om webtilgængelighed og beskyttelse af data.

Fra d. 10. maj til og med d. 14. august sparer du 20% på din tur, når du bestiller Flextur eller Flexhandicap gennem vores selvbetjening på NT.flextrafik.dk eller via app'en Flextrafik.
 
Du kan bestille din tur hele døgnet rundt - dog senest to timer før afgang.

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på tlf. 98 11 11 11.

Vær opmærksom på, at NT.flextrafik.dk og app'en Flextrafik automatisk opdateres til den nye version d. 10. maj. Indtil da vil du få vist selvbetjeningen, som du kender den i dag.





Kundeinformation

Tlf. 98 11 11 11

Åbningstider - Kundecenter

Se under Kundeservice

Administration

Nordjyllands Trafikselskab
John F. Kennedys Plads 1T, 3.sal
Postboks 1359
9000 Aalborg

Tlf. 99 34 11 11

Åbningstider - Adm.

Man - fre kl. 8.00 - 16.00
Lør, søn- og helligdage lukket
Lukket mellem jul og nytår.

currentscheduleslist.aspx