- Forside
- Bus & togtrafik
- Flextrafik
- Billetter & priser
- Trafikinfo
- Kundeservice
Kundeundersøgelser
Det er vigtigt for os at yde en god service over for vores kunder. Derfor laves der hvert år en omfattende kundetilfredshedsundersøgelse blandt passagerene i vores busser og tog.
Den årlige kundetilfredshedsmåling bruges til at undersøge, om vores kunder er tilfredse med rejseoplevelsen, så vi målrettet kan arbejde på at forbedre kvaliteten og give vores kunder den bedst mulige service.
NPS-undersøgelser
Net Promotor Score, Halvårsresultat, Forår 2023
Net Promotor Score, Halvårsrapport, Forår 2021
Kundetilfredshedsundersøgelse 2021
Den fælles kundetilfredshedsanalyse for kollektiv transport 2019
Kundetilfredshedsundersøgelse - halvårsrapport for 2019
Kundetilfredshedsundersøgelse 2018
Kundetilfredshedsundersøgelse 2017
Kundetilfredshedsundersøgelse - halvårsrapport 2017
Kundetilfredshedsundersøgelse 2016
Kundetilfredshedsundersøgelse - halvårsrapport for 2016
Kundetilfredshedsundersøgelse 2015
Kundetilfredshedsundersøgelse - halvårsrapport for 2015