Gå til Indhold
Log ind på mitNT
  

Er du endnu ikke tilmeldt mitNT, kan du oprette en brugerprofil her.
  • Forside
  • Bus & togtrafik
  • Flextrafik
  • Billetter & priser
  • Trafikinfo
  • Kundeservice

Kundeundersøgelser


Det er vigtigt for os at yde en god service over for vores kunder. Derfor laves der hvert år en omfattende kundetilfredshedsundersøgelse blandt passagerene i vores busser og tog.  

Den årlige kundetilfredshedsmåling bruges til at undersøge, om vores kunder er tilfredse med rejseoplevelsen, så vi målrettet kan arbejde på at forbedre kvaliteten og give vores kunder den bedst mulige service. 


NPS-undersøgelser

Net Promotor Score, Halvårsresultat, Forår 2023

Net Promotor Score, Halvårsrapport, Forår 2021






Kundeinformation

Tlf. 98 11 11 11

Åbningstider - Kundecenter

Se under Kundeservice

Administration

Nordjyllands Trafikselskab
John F. Kennedys Plads 1T, 3.sal
Postboks 1359
9000 Aalborg

Tlf. 99 34 11 11

Åbningstider - Adm.

Man - fre kl. 8.00 - 16.00
Lør, søn- og helligdage lukket
Lukket mellem jul og nytår.

currentscheduleslist.aspx