- Forside
- Bus & togtrafik
- Flextrafik
- Billetter & priser
- Trafikinfo
- Kundeservice
Kundeundersøgelser
Det er vigtigt for os at yde en god service over for vores kunder. Derfor laves der hvert år en omfattende kundetilfredshedsundersøgelse blandt passagerene i vores busser og tog.
Den årlige kundetilfredshedsmåling bruges til at undersøge, om vores kunder er tilfredse med rejseoplevelsen, så vi målrettet kan arbejde på at forbedre kvaliteten og give vores kunder den bedst mulige service.
Du finder alle resultaterne af kundetilfredshedsundersøgelsen her
Kunderne er generelt meget tilfredse med os, og det er vi så stolte over, at vi har sat nogle af resultaterne fra den seneste tilfredshedsundersøgelse op på og i vores busser. Resultaterne på materialerne i og på busserne er gennemsnit, og de er regnet ud på følgende måde:
Hvor tilfreds er du med Chaufføren?
Vi har refereret til resultaterne for spørgsmålet "Hvor tilfreds er du med chaufførens service og fremtræden (venlighed og vejledning)"
Resultaterne er følgende på en skala fra 0-10:
Regionalbusser: 9,15
X Bus: 9,10
Aalborg bybusser 8,8
Gennemsnit: 9,01
Hvor tilfreds er du med siddekomforten?
Vi har refereret til resultaterne for spørgsmålet "Hvor tilfreds er du med siddekomforten"
Resultaterne er følgende på en skala fra 0-10:
Regionalbusser: 8,59
X Bus: 8,78
Aalborg bybusser: 8,41
Gennemsnit: 8, 59
Hvor tilfreds er du med din rejse i alt ombord på denne bus?
Vi har refereret til spørgsmålet "Hvor tilfreds er du med din rejse i alt ombord på denne buslinje i dag?"
Resultaterne er følgende på en skala fra 0-10:
Regionalbusser: 8,64
X Bus 9,08
Aalborg bybusser 8,88
Gennemsnit: 8, 84 (vi har rundet op og skrevet 9 ud af 10)
Hvor tilfreds er du med antallet af afgange?
Vi har refereret til spørgsmålet "Hvor tilfreds er du med antallet af afgange på denne buslinje"
Resultaterne er følgende på en skala fra 0-10:
Regionalbusser: 7,52
X Bus: 6,53
Aalborg bybusser 7,47
Gennemsnit: 7, 17
Den fælles kundetilfredshedsanalyse for kollektiv transport 2019
Kundetilfredshedsundersøgelse - halvårsrapport for 2019
KUndetilfredshedsundersøgelse 2018
Kundetilfredshedsundersøgelse 2017
Kundetilfredshedsundersøgelse - halvårsrapport 2017
Kundetilfredshedsundersøgelse 2016
Kundetilfredshedsundersøgelse - halvårsrapport for 2016
Kundetilfredshedsundersøgelse 2015
Kundetilfredshedsundersøgelse - halvårsrapport for 2015