Log ind på mitNT
 
  

Er du endnu ikke tilmeldt mitNT, kan du oprette en brugerprofil her.
 
  

Er du endnu ikke tilmeldt mitNT, kan du oprette en brugerprofil her.
 

Nyheder - for kunder


Sidste frist for refusion af klippekort
 

Den 14. februar 2016 udløber den tre år lange frist for at få refunderet gamle NT-klippekort.

Der ydes kun refusion for klippekort med hologram. Dvs. hvor NTs logo er lagt ind på klippekortet i folie-form.

Læs mere om refusion af klippekort her.

 
2. februar 2016

 

Vigtigt vedr. ungdomskortVigtigt vedr. ungdomskort
 

Ved en fejl har SU Styrelsen afmeldt ungdomskortbestillinger for en større gruppe af elever på ungdomsuddannelser, der skal have forlænget deres uddannelsesforløb. Styrelsen har endnu ikke overblik over, hvor mange afmeldinger der er foretaget.


Hører du til i denne gruppe af elever, vil vi anbefale dig, at gå ind på mitungdomskort.dk og tjekke om dine bestillinger er intakte. Hvis din bestilling er slettet, skal du søge om ungdomskort igen.


Vi beklager fejlen.

 
22. januar 2016

 

Enten ellerEnten eller
 

NTs forretningsplan for 2016-2019 er et opgør med den gængse opfattelse af, hvad et trafikselskab er sat i verden for. NT vil arbejde for at forbedre mobiliteten, fordi det at kunne komme fra A til B er en forudsætning for, at Nordjylland kan skabe vækst og trivsel.

NTs holdning er, at hvis flere kører sammen - enten i bus, tog, flextrafik, samkørselsordninger eller lignende - så skaber vi ikke blot et bedre miljø i form af mindre forurening. Vi giver også flere nordjyder mulighed for at komme fra A til B - ud og hjem. Vi sikrer en god mobiliteten. Til glæde og gavn for os alle sammen. 

 
19. januar 2016

 

Vintervejr kan give forsinkelserVintervejr kan give forsinkelser
 
Snevejr er normalt lig med glatte og/eller fedtede veje, hvilket kan give forsinkelser i trafikken og dermed forsinkelser for busserne. Du kan derfor risikere, at din bus er forsinket.
 
25. december 2015

 

Nye priserNye priser
 
Den 17. januar 2016 justerer NT priserne på rejser med rejsekort. Priserne på kontantbilletter (herunder mobil-billetter) og periodekort ændres ikke.
 
16. december 2015

 

Omkørsler, forsinkelser og nedlagte stoppestederOmkørsler, forsinkelser og nedlagte stoppesteder
 
NT har forskellige tjenester, som kan give dig information om omkørsler, midlertidigt nedlagte stoppesteder, forsinkelser og nedlagte ture. De hedder Trafikservice og NT Live
 
25. november 2015

 

Skift bilen ud med togetSkift bilen ud med toget
 
Kender du Skagens- og Hirtshalsbanen?
 
13. november 2015

 

Det flasker sigDet flasker sig
 
Klargøringsfolkene hos Arriva samler de glemte flasker i busserne, og giver panten til velgørenhed.
 
28. oktober 2015

 

Endnu en fordel til flextrafik-selvbetjeningskunderneEndnu en fordel til flextrafik-selvbetjeningskunderne
 
Fra den 20. oktober 2015 åbner NT op for, at selvbetjeningskunder via deres mobiltelefon, kan bliver informeret om, hvornår deres vogn ankommer - det kaldes at blive adviseret.
 
20. oktober 2015

 

Flexhandicap og flextur i julenFlexhandicap og flextur i julen
 
Hvis du ønsker at benytte flextur eller flexhandicap i julen, skal du bestille kørslen senest den 11/12 2015.
 
7. oktober 2015

 

GoMore og NT indgår samarbejdeGoMore og NT indgår samarbejde
 
Med det nye samarbejde mellem den populære biltjeneste GoMore og NT, bliver samkørsel og delebiler flettet ind i den kollektive trafik i Nordjylland, så endnu flere får mulighed for at komme fra A til B.
 
25. september 2015

 

Find rejsen med Apple Watch og RejseplanenFind rejsen med Apple Watch og Rejseplanen
 
Kunder i den kollektive trafik kan bruge det nye Apple Watch til at finde hjem med bus, tog eller metro. Danskernes mest brugte rejseplatform, rejseplanen, er klar til det nye medie.
 
22. september 2015

 

Flyt dig i HjørringFlyt dig i Hjørring
 
Hvis du bor i Hjørring Kommune, kan du være med til at sætte dit præg på fremtidens kollektive trafik i kommunen. NT, Hjørring Kommune og Cowi inviterer til workshop, og vi vil gerne have dig med, så vi sammen kan finde frem til nye smarte mobilitetsformer, der gør det lettere og hurtigere at komme rundt i kommunen.
 
11. september 2015

 

Ny studerende i Aalborg?Ny studerende i Aalborg?
 
Hvis du er en af de mange nye studerende, som lige er flyttet til Aalborg, kender du sikkert ikke særlig meget til busnettet. Vi vil gerne hjælpe, og har lavet en lille quickguide til dig.
 
7. september 2015

 

Ny køreplan på Skagensbanen fra den 9. augustNy køreplan på Skagensbanen fra den 9. august
 
Fra søndag den 9. august ændres køreplanen for Skagensbanen.
 
23. juli 2015

 

Køreplanskifte d. 9. august i Hjørring kommuneKøreplanskifte d. 9. august i Hjørring kommune
 

Ved køreplanskiftet den 9. august 2015 sker der store ændringer i rutenettet i Hjørring kommune. 

 
26. juni 2015

 

Kondomer og kollektiv trafikKondomer og kollektiv trafik
 
NT tager utraditionelle metoder i brug for at få flere til at benytte de nordjyske busser, når de skal hjem fra en festlig aften.
 
23. juni 2015

 

Aars Busterminal genåbnerAars Busterminal genåbner
 
Aars Busterminal og de omkringliggende områder har gennemgået en større ansigtsløftning. Resultatet indvies den 5. maj.
 
27. april 2015

 

Rejsekort-brugere er fortsat godt tilfredse med rejsekortRejsekort-brugere er fortsat godt tilfredse med rejsekort
 
Otte ud af ti rejsekortbrugere synes, at rejsekortet er en god idé, og to ud af tre rejsekortbrugere synes, at rejsekortet gør det lettere at rejse med kollektiv trafik. Det viser den nyeste rejsekort-undersøgelse, som blev gennemført i november-december 2014.
 
4. februar 2015

 

Bedsteforældre bedst til at huske check udBedsteforældre bedst til at huske check ud
 
Bedsteforældre er bedre til at huske at checke ud med deres rejsekort end den yngre generation, og børnene er bedre til det end deres forældre. Samtidig har kvinder lettere ved det end mænd. Desuden er Nordjyderne dem, der er bedst til at huske check ud.
 
2. februar 2015

 

Snart stiger prisen på rejsekortSnart stiger prisen på rejsekort
 
Bestil et personligt rejsekort, mens det stadig koster 0 kroner
 
30. januar 2015

 


 

Mindre fejl i vores app
 
Vi oplever desværre udfordringer med data i vores app, hvis der foretages en destinationssøgning på rejser, der passerer Lindholm og Brønderslev. Vi anbefaler kunder, der oplever denne fejl "2006", at benytte vores mobilberegner her på siden, for at udregne hvor mange zoner rejsen omfatter. Herefter kan du bestille en billet til det præcise antal zoner i app'en.

Du finder vores mobilberegner her.
 
14. januar 2015

 

1 million rejsekort1 million rejsekort
 
Mere end en million danskere har nu købt et rejsekort.
 
22. november 2014

 

CO2-neutrale busser på rute 73CO2-neutrale busser på rute 73
 
Som det første sted i Danmark får Nordjylland regionalbusser, som udelukkende kører på certificeret CO2-neutral biogas. Busserne indsættes på rute 73 mellem Aalborg og Frederikshavn, og samtidig med den nye miljøvenlige busrute åbner en biogas-tankstation i begge byer.
 
31. oktober 2014

 

Hobro Busterminal lukketHobro Busterminal lukket
 
Hobro Busterminal lukker ned i en længere periode fra søndag den 12/10 2014 på grund af et omfattende vejarbejde i området.

Busserne betjener ikke busterminalen i lukningsperioden. Der etableres istedet midlertidige stoppesteder i nærheden.
 
27. oktober 2014

 



Kundeinformation
Tlf. 98 11 11 11

Åbningstider - Kundecenter
Se under Kundeservice

Administration
Nordjyllands Trafikselskab
John F. Kennedys Plads 1R, 3.sal
Postboks 1359
9000 Aalborg

Tlf. 99 34 11 11
Fax 99 34 11 01

Åbningstider - Adm.
Man - fre kl. 8.00 - 15.00
Lør, søn- og helligdage lukket
Lukket mellem jul og nytår.

NT anvender cookies
Vi benytter cookies til at få websitet til at fungere optimalt. Cookies anvendes primært til trafikmåling via Google Analytics, men ligeledes til at analysere brugen af vores hjemmeside, så vi løbende kan forbedre funktion og indhold.
Du accepterer brugen af cookies ved at klikke luk eller klikke videre på websitet. Læs mere om Cookies


OK

currentscheduleslist.aspx sitelist.html