Log ind på mitNT
 
  

Er du endnu ikke tilmeldt mitNT, kan du oprette en brugerprofil her.
 
  

Er du endnu ikke tilmeldt mitNT, kan du oprette en brugerprofil her.
 

NT har Danmarks bedste kundeservice


Kundeservice tæller - også i den kollektive trafik. God kundeservice betyder nemlig, at passagerne får et mere positivt indtryk af rejsen med bus, tog og metro.

Nordjyllands Trafikselskab (NT) er tilsyneladende klar over det. De er nemlig gået benhårdt efter at vinde Passagerpulsens Kundeservicepris 2017. Og de har da også ryddet bordet i alle 3 kategorier: telefonisk kundeservice, online kundeservice og bedst af alle.

1 trafikselskab vinder alle priser

Passagerpulsens Kundeservicepris er kommet til verden for at hylde de trafikselskaber, der giver en god kundeservice og for at motivere selskaberne til at sætte fokus på området.

Priserne bliver uddelt på baggrund af en undersøgelse, hvor mystery shoppere vurderer, hvor gode selskaberne er til at svare på et givent spørgsmål både via telefonen og hjemmesiden.

Busselskabet NT er det første trafikselskab, som vinder alle 3 priser på 1 gang.

Nordjyllands Trafikselskab er gået efter sejren

Nordjyllands Trafikselskab er meget begejstrede for at have fået prisen. Kunde- og salgschef Mette Henriksen er enig i, at jo mere fokus, der er på kundeservice, jo mere opper selskaberne sig:

"Vi er meget stolte over den anerkendelse, som vi får i Passagerpulsens undersøgelse. Da prisen blev indstiftet i 2015, kiggede vi hinanden i øjnene og aftalte, at den pris måtte vi hente til Nordjylland", siger hun.

"Men vi må også samtidig erkende, at det er en lang og sej proces at blive dygtige til kundeservice. Hele organisationen skal gennemsyres af en bevidsthed om, at vi er sat i verden for at hjælpe kunderne".

Derfor vinder Nordjyllands Trafikselskab

Prisen går til Nordjyllands Trafikselskab, fordi de er gode til at hjælpe passagererne per telefon og online.

Kundeservicemedarbejderne hos Nordjyllands Trafikselskab scorer nemlig topkarakter, når det drejer sig om at byde passagererne velkommen i telefonen. Passagererne oplever også et lavt antal af viderestillinger.

Ventetiden kunne dog være lidt lang, oplevede Mystery shopperne. Det trækker ned i det samlede resultat.

Online på Nordjyllands Trafikselskabs website er tonen og sproget venligt. Siden er også overskuelig, så passagererne kan finde det, de søger.

Busselskaberne er bedst til kundeservice

Passagerpulsen har uddelt kundeserviceprisen i 2 år. Indtil videre har kun busselskaber vundet prisen.

Abildskou - der kører på tværs af Danmark - vandt den samlede pris i 2016, mens Fynbus løb med sejren alt i alt i 2015.



Kilde:  http://passagerpulsen.taenk.dk/bliv-klogere/bedste-kundeservice-hvem-vinder-prisen-i-aar





Kundeinformation
Tlf. 98 11 11 11

Åbningstider - Kundecenter
Se under Kundeservice

Administration
Nordjyllands Trafikselskab
John F. Kennedys Plads 1R, 3.sal
Postboks 1359
9000 Aalborg

Tlf. 99 34 11 11
Fax 99 34 11 01

Åbningstider - Adm.
Man - fre kl. 8.00 - 15.00
Lør, søn- og helligdage lukket
Lukket mellem jul og nytår.

NT anvender cookies
Vi benytter cookies til at få websitet til at fungere optimalt. Cookies anvendes primært til trafikmåling via Google Analytics, men ligeledes til at analysere brugen af vores hjemmeside, så vi løbende kan forbedre funktion og indhold.
Du accepterer brugen af cookies ved at klikke luk eller klikke videre på websitet. Læs mere om Cookies


OK

currentscheduleslist.aspx sitelist.html