Log ind på mitNT
 
  

Er du endnu ikke tilmeldt mitNT, kan du oprette en brugerprofil her.
 
  

Er du endnu ikke tilmeldt mitNT, kan du oprette en brugerprofil her.
 

Nyheder - for kunder



Gratis Plustur i resten af 2019
 
Som et led i forbedringerne i de vestlige kommuner var Plustur gratis fra 11. august til 11. november 2019. Det er nu besluttet at nordjyderne fortsat rejser gratis med Plustur i resten af 2019. 
 
11. november 2019

 

Den fælles kundetilfredshedsanalyse 2019
 
For andet år i træk gennemfører Nordjyllands Trafikselskab sammen med de
øvrige trafikvirksomheder i Danmark den fælles årlige kundetilfredshedsanalyse.
 
7. november 2019

 

Børnetakst i natbusser fra 15/11
 
Den 15. november træder en ny regel i kraft hos NT, som betyder, at børn fremover rejser til børnetakst i natbusserne.
 
4. november 2019

 

Skolekort på Rejsekort
 
Fra starten af skoleåret 2019/2020 udstedes skolekort på rejsekort. Det betyder nye regler og nye vaner for brugerne.
 
1. august 2019

 

Få bestilt det rigtige Ungdomskort
 
Husk og bestil dit ungdomskort i god tid. Vi har ikke længere mulighed for at hjælpe med ændring af datoer, korttyper, mv. 
 
3. juli 2019

 

Plusbus - der graves
 
Anlægget af busbane, stationer og forpladser til Aalborgs nye Plusbus-forbindelse er i gang. Første etape af anlægsfasen er på Skydebanevej og Bertil Ohlins Vej.
 
24. april 2019

 

Kunderne viser vejen for Nordjyllands Trafikselskab 
 
Nordjyllands Trafikselskab (NT) begyndte i 2015 en rejse fra traditionelt trafikselskab til mobilitetsselskab. Den transformation stiller nye krav til selskabet, som derfor har valgt at involvere kunderne og andre interessenter i langt større udstrækning end tidligere.
 
20. marts 2019

 

Folketinget kompenserer for prisstigninger efter Takst Vest
 
Folketinget kompenserer for prisstigninger efter Takst Vest. Læs mere og find ud af, om du bliver kompenseret.
 
20. december 2018

 

God-nat-tillæg
 
Efter den 11/11 2018 skal du ikke længere betale nattillæg, hvis du rejser med en af NT's natbusser.
 
2. november 2018

 

Slut med sms-billetter
 
Fra den 11/11 2018 er det slut med at købe sms-billetter hos NT. Benyt i stedet NT Billet app'en eller NTbillet.dk, når du skal købe billet til busser og tog.
 
24. oktober 2018

 

Check ind når du har barnevogn med
 
Har du en barnevogn med i bussen, kan det godt være lidt bøvlet at få checket ind med dit rejsekort eller pendlerkort. Det ændrer en ny knap på.
 
2. november 2018

 

NT har Danmarks bedste kundeservice
 
Passagerpulsen, der er en del af Forbrugerrådet Tænk, har kåret NT's kundeservice som Danmarks bedste.
 
22. maj 2017

 

Verdensmestre i mobilitet
 
NT har som det første danske trafikselskab vundet førsteprisen for mobilitet ved UITP's verdenskongres i Canada. UITP er en verdensomspændende paraplyorganisation for alle typer af offentlig transport.
 
19. maj 2017

 

Check Udvej
 
Nu er der en udvej til dig der glemte at checke ud med dit rejsekort eller ikke kunne checke ud i bussen eller stationen, fordi rejsekortstanderen var i stykker. Hent den nye rejsekort-app, Check Udvej.
 
10. juni 2016

 



Kundeinformation
Tlf. 98 11 11 11

Åbningstider - Kundecenter
Se under Kundeservice

Administration
Nordjyllands Trafikselskab
John F. Kennedys Plads 1R, 3.sal
Postboks 1359
9000 Aalborg

Tlf. 99 34 11 11
Fax 99 34 11 01

Åbningstider - Adm.
Man - fre kl. 8.00 - 15.00
Lør, søn- og helligdage lukket
Lukket mellem jul og nytår.

NT anvender cookies
Vi benytter cookies til at få websitet til at fungere optimalt. Cookies anvendes primært til trafikmåling via Google Analytics, men ligeledes til at analysere brugen af vores hjemmeside, så vi løbende kan forbedre funktion og indhold.
Du accepterer brugen af cookies ved at klikke luk eller klikke videre på websitet. Læs mere om Cookies


OK

currentscheduleslist.aspx