Log ind på mitNT
 
  

Er du endnu ikke tilmeldt mitNT, kan du oprette en brugerprofil her.
 
  

Er du endnu ikke tilmeldt mitNT, kan du oprette en brugerprofil her.
 
Topbanner_Kontakt

Hittegods


Tjek din plads, før du forlader bussen eller toget
Det er surt at glemme noget. Så gør det til en vane at tjekke, om du har det hele, når du forlader din plads for at stige af.

Fundne huer, vanter, halstørklæder og lignende indleveres i NT Kundecenter, hvor det kun kan afhentes ved personligt fremmøde.

Efter 14 dage er det politiet, du skal tale med
Den fundne genstand bliver opbevaret i 14 dage. Herefter afleveres værdigenstande (+ 500 kr.) til politiets hittegodsafdeling. Alt som ikke vurderes at have en værdi på + 500 kr. sendes til genbrug.

Erstatning
Reglerne for erstatning fremgår af de landsdækkende rejseregler. Du finder dem her.
Du anbefales at kontakte dit eget forsikringsselskab og den busvognmand eller den togoperatør, som du har kørt med. Du finder listen over busvognmænd her.

Har du glemt noget i bussen?

Hvis bussen kører til eller fra Aalborg Busterminal, bliver hittegods fra bussen indleveret i NT Kundecenter på Aalborg Busterminal. Der går typisk 1-2 arbejdsdage, før NT modtager hittegodset. Hvis bussen ikke kører til eller fra Aalborg Busterminal, bliver hittegods fra bussen opbevaret hos den vognmand, som kører ruten, eller også bliver det indleveret til politiet.

Fundne huer, vanter, halstørklæder og lignende indleveres i NT Kundecenter, hvor det kun kan afhentes ved personligt fremmøde. Vi modtager ikke efterlysninger på mistede huer, vanter og halstørklæder.

Har du glemt noget i bussen, kan du kontakte NT Kundecenter på tlf. 98 11 11 11 eller entreprenøren/operatøren på ruten efter 1-2 arbejdsdage, for at høre om genstanden er blevet fundet. Telefonnummeret på entreprenøren kan du finde ved at søge på rutenummeret i søgefunktionen nederst på siden. Husk at oplyse rutenummer, retning og tidspunkt. Du er også velkommen til at møde personligt op i NT Kundecenter.

Du kan også efterlyse det mistede gennem vores kontaktformular.

Har du glemt noget i toget?

Togførerne tjekker togene for glemte genstande, mindst en gang om dagen.

De fundne genstande gemmes i Skagen eller Hjørring i 1-2 arbejdsdage, inden de indleveres i NT Kundecenter i Aalborg. Fundne huer, vanter, halstørklæder og lignende indleveres i NT Kundecenter, hvor det kun kan afhentes ved personligt fremmøde. Vi modtager ikke efterlysninger på mistede huer, vanter og halstørklæder.

Kontakt gerne NT Kundecenter på telefon 98 11 11 11 efter ca. to arbejdsdage, for at høre om genstanden er blevet fundet. Husk at opgive rutenummer, retning og tidspunkt. 

Du kan også efterlyse det mistede gennem vores kontaktformular

Har du glemt noget i en flextrafikvogn?

Chaufføren gennemgår bilen dagligt for glemte sager. De fundne genstande afleveres til vognmanden eller til NT Kundecenter på Aalborg Busterminal.

Hvis du har glemt noget i en af flextrafikvogn (fx Flextur, Flexhandicap og Flexsygehus), kan du kontakte NT Kundecenter på 9811 1111. Oplys dit navn, hvilken dato og tidspunkt, og hvor du blev kørt fra og til. Så vil medarbejderne i kundecenteret kunne finde frem til hvilken bil, du har været med og kontakte chaufføren/vognmanden for at høre, om din glemte ting er blevet fundet.

Har du glemt medicin eller andre livsvigtige ting, kan NT sammen med visitator af kørslen beslutte at sende vognen med de glemte sager til din adresse. Dette sker kun i nødstilfælde, og der kan forekomme egenbetaling for denne ekstra tur.


Du kan også efterlyse det mistede gennem vores kontaktformular.


Fundne huer, vanter, halstørklæder og lignende indleveres i NT Kundecenter, hvor det kun kan afhentes ved personligt fremmøde.





Kundeservice





Hvilket afsnit skal starte med at være foldbar?
2
Kundeinformation
Tlf. 98 11 11 11

Åbningstider - Kundecenter
Se under Kundeservice

Administration
Nordjyllands Trafikselskab
John F. Kennedys Plads 1R, 3.sal
Postboks 1359
9000 Aalborg

Tlf. 99 34 11 11
Fax 99 34 11 01

Åbningstider - Adm.
Man - fre kl. 8.00 - 15.00
Lør, søn- og helligdage lukket
Lukket mellem jul og nytår.

NT anvender cookies
Vi benytter cookies til at få websitet til at fungere optimalt. Cookies anvendes primært til trafikmåling via Google Analytics, men ligeledes til at analysere brugen af vores hjemmeside, så vi løbende kan forbedre funktion og indhold.
Du accepterer brugen af cookies ved at klikke luk eller klikke videre på websitet. Læs mere om Cookies


OK