Log ind på mitNT
 
  

Er du endnu ikke tilmeldt mitNT, kan du oprette en brugerprofil her.
 
  

Er du endnu ikke tilmeldt mitNT, kan du oprette en brugerprofil her.
 

Periodekort - adresseændring


Hvis du har periodekort på giro eller et pensionistkort med automatisk genbestilling, skal vi have besked, hvis du flytter, så vi kan sende nye kort til den rigtige adresse. Udfyld og indsend formularen herunder, hvis du skal melde flytning.

Flytning til en ny zone
Hvis du flytter til en ny afrejsezone, skal du bruge et nyt værdi-indlæg. Vi sender et nyt girokort til dig få dage før din flytning, hvis du har givet os besked I så god tid, at vi kan nå at lave og fremsende det. Når girokortet er betalt og stemplet i bank eller på posthus, er det gyldigt og klar til brug.

Nyt stamkort
Hvis du vil have lavet et nyt stamkort skal du også sende os et nyt vellignende foto.


For- og efternavn
Fødselsdato
Stamkort Nr.
Flytter fra gade/vej
Flytter fra postnr. og by
Flytter til gade/vej
Flytter til postnr. og by
Dato for flytning





Kundeinformation
Tlf. 98 11 11 11

Åbningstider - Kundecenter
Se under Kundeservice

Administration
Nordjyllands Trafikselskab
John F. Kennedys Plads 1R, 3.sal
Postboks 1359
9000 Aalborg

Tlf. 99 34 11 11
Fax 99 34 11 01

Åbningstider - Adm.
Man - fre kl. 8.00 - 15.00
Lør, søn- og helligdage lukket
Lukket mellem jul og nytår.

NT anvender cookies
Vi benytter cookies til at få websitet til at fungere optimalt. Cookies anvendes primært til trafikmåling via Google Analytics, men ligeledes til at analysere brugen af vores hjemmeside, så vi løbende kan forbedre funktion og indhold.
Du accepterer brugen af cookies ved at klikke luk eller klikke videre på websitet. Læs mere om Cookies


OK

currentscheduleslist.aspx sitelist.html