Log ind på mitNT
 
  

Er du endnu ikke tilmeldt mitNT, kan du oprette en brugerprofil her.
 
  

Er du endnu ikke tilmeldt mitNT, kan du oprette en brugerprofil her.
 
Topbanner_BilletterPriser_1

Almindeligt periodekort


Det er ikke længere muligt at bestille periodekort på giro eller scanpoint. Du skal i stedet bestille et pendlerkort eller et rejsekort med pendler kombi.


Hvis du har et periodekort som er gyldigt efter d. 28. februar, kan du benytte det til kortets sidste gyldighedsdato - også selvom den ligger efter d. 28. februar. Er dit periodekort fx gyldigt indtil 31.03.2018, kan periodekortet benyttes indtil den 31.03.2018.


Læs mere om de nye kort her


Bestil dit nye kort her


Ændringen ift. at skifte til pendlerkort eller rejsekort med pendler kombi gælder ikke erhvervskort, ungdomskort, institutionskort, skoleklassekort, skolekort og soldaterkort.


Periodekort på giro

Erstatning for mistede periodekort
Når du har købt et periodekort på giro, oprettes du som kunde i NTs kortsystem. Det betyder bl.a., at du kan få et erstatningskort, mod et gebyr på 50 kr., hvis du mister dit periodekort.


Refusion

Periodekort tilbagekøbes af NT, såfremt kortet i en sådan stand, at det kan tydes, hvem kortet har været udstedt til, og at kortet er betalt. Tabte eller på anden måde bortkomne periodekort erstattes ikke.

Periodekort tilbagebetales fuldt ud før første gyldighedsdag. På eller efter kortets første gyldighedsdag tilbagebetales således:

Tilbagebetalingen beregnes ud fra de første 30 dage af kortets gyldighed.


For de første 3 dage kortet kunne have været brugt, fratrækkes et beløb svarende til 2 gange kontantbillet prisen pr. dag. For hver af de følgende dage fratrækkes et beløb svarende til 5% af resten af kortets pris.

På 23. dagen vil der ikke være mere tilbage af kortet. Dvs. at hvis der kun er 7 dages gyldighed tilbage på et periodekort, så vil der ikke være mulighed for at få penge refunderet.

Gælder kortet ud over 30 dage, tilbagebetales ikke-påbegyndte dage ud over de 30 dage dog fuldt ud efter kortets dagspris.

For refusion af skolekort kontaktes skolen. 

Til periodekort udstedt på giro kan der udstedes erstatningskort mod et gebyr på 50 kr. (se Erstatningskort).

Periodekort refunderes i NT Kundecenter på Aalborg Busterminal.

Chauffører refunderer ikke periodekort.




Billetter & priser





Hvilket afsnit skal starte med at være foldbar?
2
Kundeinformation
Tlf. 98 11 11 11

Åbningstider - Kundecenter
Se under Kundeservice

Administration
Nordjyllands Trafikselskab
John F. Kennedys Plads 1R, 3.sal
Postboks 1359
9000 Aalborg

Tlf. 99 34 11 11
Fax 99 34 11 01

Åbningstider - Adm.
Man - fre kl. 8.00 - 15.00
Lør, søn- og helligdage lukket
Lukket mellem jul og nytår.

NT anvender cookies
Vi benytter cookies til at få websitet til at fungere optimalt. Cookies anvendes primært til trafikmåling via Google Analytics, men ligeledes til at analysere brugen af vores hjemmeside, så vi løbende kan forbedre funktion og indhold.
Du accepterer brugen af cookies ved at klikke luk eller klikke videre på websitet. Læs mere om Cookies


OK

sitelist.html